26.11.2012

Liebster blog



Dostałam nominację do LIEBSTER BLOG od  smakowityzakateksieci. Bardzo dziękuję.

Moje odpowiedzi na pytania:

1. Kawa czy herbata?
                          herbata owocowa
2. Nie potrafię ugotować...
                          to muszę się nauczyć - tak długo szukam i psuję, aż umiem
3. Drób czy wieprzowina?
                          nie jem mięsa
4. Książka kucharska czy przepisy z internetu?
                          oba źródła, najczęściej zmienione przez moją fantazję
5. Autorytet kulinarny to...
                          mam raczej inspiracje niż autorytety - ludzie,
                          którzy bawią się gotowaniem
6. Ulubiona przyprawa
                         bazylia
7. Maliny czy truskawka?
                         maliny
8. Skąd pomysł na blog?
                          nie umiałam znaleźć moich karteluszków z przepisami,
                          które już wykonałam
9. Pomidorowa z ryżem czy makaronem?
                          z ryżem
10. Moje popisowe danie to...
                          nie mam takiego zawsze robię coś innego
11. Jajko na twardo czy na miękko?
                           na miękko

Teraz jeszcze muszę znaleźć 11 fajnych świeżych blogów i wymyślić jakieś straszne pytania.

Brak komentarzy: